Magister filologii rosyjskiej, nauczycielka dyplomowana. Pasjonatka nowoczesnych metod nauczania. Preferuje nowe technologie oraz pracę projektową. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz z nauczania języka polskiego jako obcego. Od 2014 pracuje z uczniami doświadczającymi migracji. Współautorka kilku publikacji dla uczniów obcojęzycznych: „Lektury pełne kultury”, „Zeszyt lekturowy dla klas VII-VIII”, „Zeszyt lekturowy dla klas IV-VI”. Prowadziła kursy dla obcokrajowców w Centrum Wspierania Imigrantów i Imigrantek w Gdańsku. Egzaminator języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Gdańskim. Współpracuje z Kreatywną Pedagogiką, wspomaga gdańskich nauczycieli w zakresie tworzenia projektów ERASMUS+. Trenerka i autorka programów kursów metodycznych w projektach organizowanych przez gdański PCEN i Pomorski Urząd Marszałkowski „Pomorska szkoła włączająca uczniów z doświadczeniem migracji”. Współpracuje z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w Warszawie w zakresie organizacji szkoleń. Pasjonatka nowych technologii. Chętnie podejmuje nowe wyzwania zawodowe.