Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, wykładowczyni, badaczka, tutorka i edukatorka medialna.
Poprzez wykłady dotyczące obszaru psychologii mediów oraz warsztaty edukacji medialnej zachęca studentów i uczniów do krytycznego myślenia o mediach i do rozwijania kompetencji cyfrowych oraz społecznych. W obszarze badań ze szczególnym zainteresowaniem analizuje, jak media społecznościowe kształtują wartości, aspiracje i dobrostan nastolatków. Współautorka książki pt. „Tajemnice reklamy. Jak reklama wpływa na dzieci i młodzież”, zawierającej propozycje metod prowadzenia wartościowych rozmów na temat wpływu mediów i reklamy.
Jej głównym zawodowym celem jest promowanie idei wykorzystywania mediów w taki sposób, aby mogły one służyć jako narzędzie pozytywnego rozwoju i wzmacniania potencjału młodych ludzi. W wolnym czasie czyta reportaże i książki historyczne, chodzi na koncerty i do lasu, spędza czas z rodziną i przyjaciółmi.